Opis
Dilmah je jedinstvena marka čaja koju je stvorio i njegovao Merrill J. Fernando kako bi svoju strast za ‘pravim’ čajem podijelio s milijunima ljubitelja čaja diljem svijeta.
Merrill J. Fernando posvetio je svoj život čaju kada je 1950-ih vidio koncentraciju vlasništva u industriji čaja u rukama nekoliko velikih korporacija.
To je dovelo do komodizacije čaja. Odlučio je da će se u interesu ljubitelja čaja diljem svijeta i uroda koji je njegova zemlja proizvodila s toliko pažnje i umijeća boriti protiv ovog procesa komodizacije.
Trebalo mu je gotovo četiri desetljeća i 1988. godine pokrenuo je vlastiti brend – Dilmah. Dilmah je bila prva robna marka čaja u vlasništvu proizvođača i nudila je čaj ‘ubran, usavršen i pakiran‘ na izvoru. Za razliku od mješavina više podrijetla koje su monopolizirale police supermarketa, Dilmah je donio čaj koji je svježe pakiran na izvoru i stoga je bogat okusom i prirodnom dobrotom.
Dilmah je jedinstven brand koji se temelji na strastvenoj predanosti kvaliteti i autentičnosti čaja, on je također dio filozofije koja nadilazi trgovinu gledajući posao kao pitanje ljudske usluge. To je ono što Dilmah čini prvim etički proizvedenim čajem.
Merrill J. Fernando duboko vjeruje da nijedan posao nije moguć bez zajedničkih napora i predanosti njegovih dionika. Dobrotvorna zaklada MJF stoga je proširenje brige koja je prirodno bila darovana njegovom osoblju, a zatim je proširena na nacionalnu razinu. Njegov popis dionika uključivao je i okoliš. Tako je nastao Dilmah Conservation s ciljem njegovanja poštivanja okoliša i osiguravanja njegove zaštite poticanjem skladnog suživota čovjeka i prirode.
Poslovna etika i društvena odgovornost vode obiteljsko poduzeće, a te vrijednosti utjelovljene su u 6 Dilmahovih stupova; Integritet, kvaliteta, etika, kupac, tradicija i održivost.