Svi koji su ikada bili u Italiji znaju da Italija ujutro miriše na kavu. Znalci će reći preciznije: Talijansko jutro miriše na kavu Lavazza, jer tri od četiri Talijana preferiraju ovu kavu nego bilo koju drugu.
Izvrsna aroma Lavazze zasićena je zrakom ne samo talijanskih gradova, već i Pariza, New Yorka, Londona, Beča … Ovo je omiljeno piće stanovnika mnogih zemalja svijeta.
Od kasnih 1800-ih do danas, Lavazza je posvećena izvrsnosti u proizvodnji kave.
Lavazza je u novo tisućljeće ušla kao lider, tvrtka koja se fokusira na suvremeno tržište i razvija se s njim. Marka je stekla popularnost u 80 zemalja na 5 kontinenata. Kava Lavazza pije se čak i na Antarktiku! Danas je Lavazza priznati stručnjak u svijetu kave. U svojim pogonima godišnje se proizvede više od 85 tisuća tona kave. Lavazza je neprikosnoveni lider u Italiji, gdje posjeduje 45% tržišta maloprodaje kave. Izvoz čini četvrtinu prodaje tvrtke.
Trijumfalni uspjeh Lavazze prirodan je rezultat. Nesebični rad, poštivanje tradicija tvrtke i istodobno želja da se ide u korak s vremenom i ostane pred njim – sve je to postalo ključ uspješne više od stoljetne povijesti Lavazze.
Lavazza danas nije samo kava, to je cijeli svijet, to je stil i filozofija života.
Mi ćemo se u ovdje fokusirati na Lavazza kavu u kapsulama.
Kapsule s kavom rastući su segment tržišta kave, no čini se da mnogi stručnjaci za kavu taj segment tretiraju s prezirom. Glavni komentari koji se mogu čuti su zašto toliko platiti za kapsulu kad je kava u zrnu povoljnija i sami ju možete samljeti, kada i koliko god želite.Ako bismo se poveli tom računicom, onda bismo mogli reći i zašto plaćati kavu u kafiću kada ju možete napraviti i doma, sa puno manjim troškom.
Unatoč protivnicima ovakvog načina spravljanja kave, statistike pokazuju da krajnji potrošači u svijetu objeručke prihvaćaju brojne vrste kapsula koje se pojavljuju na današnjem tržištu.
Pravilno samljeti kavu te ju potom skuhati da svaki put dobijete vrhunski espresso nije baš jednostavno kao što se na prvu čini. Oni koji to shvaćaju, cijene dobru šalicu kave koju za njih netko pripremi.
Nedvojbeno je da će Vam iskusni barista napraviti daleko bolji espresso nego što ćete popiti iz kapsule ali ne smijemo zanemariti činjenicu da većina Hrvata pije svoju kavu s mlijekom. Primjera radi, jedna Lavazza Blue kapsula sa svojim 9 grama kave garantira odličnu kavu s mlijekom ili bijelu kavu.
Dvije su vrste kapsula koje nudimo u svom asortimanu Lavazze.
Lavazza s Lavazza Blue sadrže od 8 do 9 grama kave po kapsuli, ovisno o mješavini, ali također dolaze u parovima koji stvarno sadrže 12 grama kave.
Lavazza Espresso Point imaju 6,2 grama.
Također možemo uzeti u obzir još nešto, u Lavazzi imaju reputaciju koju podržavaju, dok brendovi bez naziva svoj posao temelje na cijeni, a kava može biti upitne kvalitete.